top of page
Writer's pictureDAVID VIOREL BULZAN

TIC - TEMA 17 - Prelucrarea datelor


Numele firmei ales este "Creative Solutions". Am creat o siglă simplă care include inițialele C și S într-un design modern. Pentru realizarea siglei am folosit Photoshop.

Obiectivele mele pentru primul an sunt să dezvolt o bază solidă de clienți și să îmi promovez brandul. Investițiile inițiale vor fi pentru achiziționarea de echipamente și software necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară. Voi investi aproximativ 10.000 euro pentru achiziționarea de echipamente de birou, cum ar fi un computer de înaltă performanță, un scanner și o imprimantă de calitate. De asemenea, voi aloca un buget de 5.000 euro pentru software-ul de editare și proiectare necesar pentru a oferi servicii complete clienților mei.

În ceea ce privește produsele și serviciile, mă voi concentra pe două domenii principale: design grafic și marketing online. Voi oferi servicii de design grafic, cum ar fi crearea de logo-uri, afișe, bannere și alte elemente asemanatoare. De asemenea, voi oferi servicii de marketing online, cum ar fi gestionarea social media și campanii de publicitate online.


3 views0 comments

Recent Posts

See All

TIC - TEMA 15 - Eseu

Am fost la Olimpiada Am fost la olimpiada și pot spune că a fost o experiență memorabilă. Participând la faza locală a olimpiadei la...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page