top of page

TIC - TEMA 15 - Eseu

Am fost la Olimpiada


Am fost la olimpiada și pot spune că a fost o experiență memorabilă. Participând la faza locală a olimpiadei la discipline tehnice, am avut ocazia să experimentez lucruri noi.

Pe parcursul olimpiadei, am avut parte de provocări interesante și am avut ocazia să îmi testez cunoștințele într-un cadru competitiv. Desi initial nu mi-am dorit sa particip, olimpiada a fost oarecum obligatorie, nu aveam alta optiune. Deși rezultatul final nu a fost cel pe care mi-l doream, participarea la olimpiadă m-a motivat să continui să învăț și să mă perfecționez în domeniul meu de interes.

În concluzie, consider că participarea la olimpiada a fost un lucru bun și benefic pentru dezvoltarea mea personală și profesională. Aș recomanda tuturor elevilor pasionați de domeniile tehnice să ia în considerare o astfel de experiență și să încerce să participe la astefel de olimpiade.

2 views0 comments

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page