top of page

M3 - TEMA 5 - Magic Garden

Rolul meu in acest proiect a fost de fotograf. Andor David (regizorul) mi-a dat indicatii incat sa fac o poza reusita (din punctul lui de vedere). Avand in vedere explicatiile acestuia m-am pozitionat si folosind aparatul lui foto ( in acest caz telefonul său iPhone), l-am fotografiat pe Morar George (el fiind modelul) pe banca alaturandu-se intre timp si regizorul Andor David. Avand in vedere ca eu nu sunt experimentat in acest domeniu, iar explicatiile regizorului nu prea m-au ajutat, consider totusi ca rezultatul final nu este tocmai unul dezastruos si ca fiecare membru al acestui proiect si-a facut bine treaba.


15 views0 comments

Recent Posts

See All

M2 - TEMA 16 - Into The Fields

Membrii echipei: - Neagu Laviniu - Erdei Bianca - Bulzan David Fiecare membru a efectuat cate o cerința: Bianca a realizat cele 10 poze ....

M3 - TEMA 3 - joi

În curtea liceului, se găsea un copac maiestuos, numit Arborele Dorințelor. Acest copac, cu frunze de un verde vibrant, stătea în...

Комментарии


Post: Blog2_Post
bottom of page