top of page

Cea mai frumoasa zi din vacanta

A început dimineața cu soarele strălucind pe cer și cu păsările ciripind vesel în copaci. M-am trezit devreme, pentru că aveam planuri mari pentru ziua aceea. Prima oprire a fost la plajă. Apa mării era atât de limpede și de albastră încât parcă era un fel de magie. Am făcut castele de nisip și am înotat în valuri până când am devenit prună ca o strugure.

Am mers la un parc de distracții cu prietenii mei. Am făcut un tur nebun pe roata mare și am râs în hohote. Parcă eram din nou copii mici, fără nicio grijă în lume.

Seara, am avut o cină cu familia pe terasa unui restaurant cu vedere la mare. Am mâncat cel mai bun pește pe care l-am gustat vreodată și am savurat un desert delicios de ciocolată.

La final de zi, am privit apusul de pe plajă, cu culorile roșii și portocalii care se topeau în cer.

Am simțit că această zi a fost ca o poveste din vis, o zi pe care o voi păstra mereu în inima mea. Vacanța a fost minunată, dar această zi a fost cu adevărat cea mai frumoasă dintre toate!

1 view0 comments

Recent Posts

See All

Pungi Sealed Air

In urma analizei asupra produsului primit, am constatat ca acestea sunt niste pungi cu aer produse de firma SealedAir. Acestea sunt...

M2 - TEMA 16 - Into The Fields

Membrii echipei: - Neagu Laviniu - Erdei Bianca - Bulzan David Fiecare membru a efectuat cate o cerința: Bianca a realizat cele 10 poze ....

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page